klik klik di taman tasik titiwangsa


okay this is my first time shoot dengan erfan, naser and ayer.. mulanya kenal erfan dari TAGGED.. dari situ kitorang deal nak keluar sama.. nak jenjalan makan hangen sambil klik klik lah kononnya.. aku pon bawak lah bala tentera aku,, si Mia untuk teman.. sekali rupanya bala tentera si erfan lagi ramai.. dia hangkut si naser ngan ayer untuk klik klik sekali.. aku dah la selekeh2 je.. 

aku pon bajet lah retiss hollywood plessingg sana plessing sini.. bukan macam retis hollywood.. dah macam playwood aku tengok.. keras je.. haha.. first time kan.. kekok sikit.. aku bukan nye reti.. taram aja.. haha


credit to: naser dekboy


credit to: erfan


credit to: ayer loop


credit to: erfan


credit to: ayer loop




ENJOY READING . KBAII . ASSALAMUALAIKUM

1 comment:

si keciq maii-ra said...

phiwettt nk ngorat ley x?

Post a Comment