blog jiwang bawang :)

assalamualaikum ~


yeayyy .. cube tengok blog aku yang buruk ni !!!! ade kelopak mungeeee jatuh2 .. hek3 .. dah macam minah bunge dah aku nih .. geli geleman =,=" hehe .. takpe takpe .. bia la aku nak jiwang2 sikit .. bukan selalu .. ingat nak tukar background tapi takot hilang lak chun blog aku nih (bajet macam sekarang ni cunnn jee) takot tak sesuaiiii .. hermm .. tidak mengapalah ,, nanti kalo dah ditembak hidayah dan petunjuk untuk tukar background ,, aku tukarlah nanti .. 


story ?? yeahh .. macam takde yang menarik .. but aku baru balik kl lepas keje 4 hari kat kedai mak nenek kedut aqilah .. mak dia baru bukak kedai jual produk kecantikkan wanita kat tesco senawang .. opening memang ramai gile beb .. then aku terserempak ngan awek hot yang chun meletop kebabooomm IMAsahaja .. comell je orangnyee .. sweet sangat muke dia .. tapi tak sempat nak tego .. and now dah quit sebab aku just tolong mak si qila tu je .. best dapat kenal ngan membe baru .. alep (balak qila) , izz , mimie , kak azie , kak ida and many more lah ..


so ,, dats all for entry yang takde motif nih .. haha .. kbaii .. 





ni laa izz .. abang machuusss .. ensem en ? haaa .. jgn ngorat .. nanti awek dia belasah korang karang .. hahaha


ni my bestie kikilala dengan alep .. sweet en ? haha .. alep tu dah macam punching bag aku dah .. asyek makan penumbuk aku je .. saba jelah ye nakk :D


ni la IMAsahaja .. tak sempat tego dia .. cun en en ? 


gamba aku ni saje nak wat semak .. menambah koleksi gamba ntok entry ni .. gamba ni takde motif kat sini .. haha .. saje cari publisiti .. =,=" kbaii





ENJOY READING . KBAII . ASSALAMUALAIKUM

No comments:

Post a Comment