closing semester as at 5 0ctober 2011

assalamualaikum ~


haha . mesti korang pelik ayat ape kat atas uh ? statement of financial position as at 31 desember 2010 atau trial balance as at 31 desember 2010 .. hehe .. ayat ni gune time kite nak tutup kitaran akaun sesuatu business ( student banking dah mule berfalsafah ) hehe .. sebenarnye tajuk tu nak gitaw korang yang aku dah abes semester satu kat uitm kelapa sawit tuh ! hahaha .. bajet la ko ain ! baru abes part one dah menggelabah macam gajah gelek gerudi .. sewel punya olang .. hehe .. whateveritis , IM FREE !!!! farewell BEL , CTU , MGT , ACC , MAT and say good bye , sayonara , farewell , selamat tinggal to KESATRIA NEGARA !!!! no more kawad2 .. hehehe .. 


so , mari orang orang kampung !!!! kita plan ape yang nak dibuat cuti sem nih .. 


mungkin kerja ???  ohh malasss
mungkin belajar ???  ohh tidakkkkk
mungkin jadi sleeping beauty ???  mampus kene lepuk dengan mak nanti kalau tido je keje


tapi ape yang pasti , menjadi 'maid' sepenuh mase bakal jadi profession terbaru aku nanti .. hehehe .. takpelah .. 'SAYE SEDIA UNTUK BERKHIDMAT !' (kalo mak aku dengar nih mesti meleleh air mate serta hingus sebab terharu) 


chop !!!! kalo korang nak kuar merendek kat bandaraya kuala lumpur tu jangan lupe ajak aku taw taw :) hehehe .. leh membazir mase same-same . 


ok lah .. tak perlu berforum panjang lebar .. nanti mate korang berpusing 360 darjah dengan kelajuan 180km/j sebab bace entry aku yang sakai ni .. hehehe .. bye anda , anda , anda dan anda semuaaaa ~









ENJOY READING . KBAII . ASSALAMUALAIKUM

No comments:

Post a Comment