LOGO GERGASI !

hello wello bello ! lame gile doh aku tak update bende alah ni .. biase la .. sebuk uruskan hal negara .. haha .. bajet gud gud je .. x2ally takde mase disebabkan assigment berlonggok-longgok dalam laci meja aku tu .. ngan test tak habis-habis .. quiz lak mengejar-ngejar .. sume tak sabar2 nak pecahkan saraf2 otak aku ni .. 

BY THE WAYYYYY ~

nak dengar cite tak cik tipah ??? aritu en en ,, uitm jengkalifornia aku nak masuk dalam malaysia book of record .. MPP cadang ,, sume student kumpul bekas cawan plastik and buat logo satu malaysia gune bekas cawan tu .. x2ally president mpp aku dicabar oleh seorang penceramah ke ketua rector ntah (lupe) untuk buat something yang leh tinggalkan kesan dekat uitm kami .. so that is !! LOGO GERGASI 'SATU MALAYSIA' 


this is pretty eyza :)


before MPP deligate the task baik kitorang snapping2 dulu :D


sume muke baru bangun tido okayh -,-"




so we ,, banking student kene cat penutup bekas cawan plastik tu dengan kaler merah .. abes tangan aku yang montel tu dohhh ..


MERAH !!!!!


roomate .. ain shahira and shark :)







95% nak siap :)




student pasrt two punye teamwork :) sangat best main cat !!!


yeahhhhh .. ni lah hasilnya ... yang warna merah tu aku buat okayh .. hahaha .. bangga i taw cik tipahhh oiiii .. ko ade ? takde en ?? hehehe ..

but actually aku tak suke pon konsep satu malaysia ni -,-" hahaha .. nak tahu kenape ? haaa ,, fikir lah sendiri banyak manfaat dari mudarat ke atau sebaliknye .. hehe .. so kepada orang melayu and Islam ,, pandai2 lah jage diri di penghujung usia dunia ni :) exspecially aku lah en .. aku sendiri ni pun banyak terpesong banyak terlalai banyak terlupe .. bak kate kawan aku ,, kalo semua back tu quran and sunnah ,, everything's gonna be alright .. hehe .. aku saje je pesan .. untuk aku and korang yang bace .. kite en kene same ingat mengingati :) betul tak ?




ENJOY READING . KBAII . ASSALAMUALAIKUM

2 comments:

Firdaus® said...

seriously nice..mmg best ramai ramia buta benda mcmni..dapat sijil malaysia book of record x?huu..apa apa pun nice entnry..

do follow my blog ye..

salam dari uitm..huuu

sipenguincomel said...

hehehehe thanks btw ,, dapat sijil tu :D done following

Post a Comment