finally i'm F.R.E.E !!!!

saje nak cite yang aku dah lepas sem dua dengan bangge dan riaknye .. okay =,=" orang lain pon dah abes gak tapi takdelah kepoh cam aku .. haha .. sebulan lebih senah oii aku terperap kat uitm jengka tu and it's totally buat otak aku putus fius .. seriously skrew2 dalam otak aku longgar bile dok sane .. hehe .. andddddddd ,,,, i'm home now !!!! yeayyyy ... dua bulan cuti maaa .. keje makan tido on9 makan tido on9 sampai memboyot .. 
semalam lepakking kat bukit bintang .. best sgt .. dah berkurun aku tak jejak sane .. hehe .. i'm having so much fun but sedeyh erin nggak ada .. 
mak nenek mulut potpet potpet : elleena pfordten :)

muke excited dapat hangout .. seriously -,-"
and tujuan nak keluar sebab
|
|
v

BASKIN ROBBIN !!!!

asam laksa kat foodcourt pavillion .. ce try :D

candid :) hewhew

seriously cek lapaq gila habaq hang !!!
and finally !!!!! time untuk kejang kan otot muke untuk senyum sampai ke telinge depan camera :) 
AMARAN : kalau tanak mate tumbuh ketumbit and muntah darah ,, baik tayah tengok gamba-gamba ni okay -,-"
infront of time square :)


bukit bintang :)

dapat tangkap gamba depan butik burberry jela weh .. nak beli barang kat dalam tu mau vibrate akaun bank aku sebab kering kontang takde duit .. kene tunggu mak sponser baru la dapat .. hewhew ..

kat tepi pavillion .. rase macam kat oversea sebab banyak foreigner yang lalu kat situ .. hewhew

posing bajet -,-"

takde camera ,, dslr ape tah lagi .. so gune phone jela .. btw ,, tu phone bukan buku nota sekolah -,- hahaha

i believe i can fly ~ kelawar purple .. hehe



lovely nana :) minah ni kalau bercakap tak berhenti .. ade je cerite die :) and that's why i love her :p







in front of fahrenheit :)

BBM erin .. saje bagi die jeles .. hewhew


heels tu boleh buat skru lutut aku tercabut -,-" cari pasal berjalan pakai heels cenggitu ..

center of bukit bintang :)


pengacara NONA baru .. haha


hari yang sangat penat but hepi gile sampai nak terburai isi perut aku ni dapat lepak2 .. sape yang nak ajak aku keluar pasni ,, jerit kat shoutbox aku .. haha .. aku memang kaki jalan .. hewhew :)

btw creadit to FareezCullen sebab merajinkan diri editkan gamba aku :) hehehe ..







ENJOY READING . KBAII . ASSALAMUALAIKUM

2 comments:

Unknown said...

nice ~!! hehe. btw, korang berdua comel :p

sipenguincomel said...

haha .. thanks maya ..

Post a Comment