aku dia dan kamu

setelah sekian lame menjerukkan diri dalam rumah, akhirnya aku pun keluar dari rumah untuk menikmati suasana alam. nak tahu aku gi mane ? tanak ?! haha. lantak kau la cik jah. aku pegi jumpe si beruk mak nyah Awais Anwar. hahaha. penderaan mental sungguh sebab dah berabad kitorang tak jumpe. tapi jumpe kejap jelah. nak buat taik hedong pon tak sompek. haha

pabila munculnya malammmmmm ~ (ape korang fikir ha ?! kotor) haha. dia bawak aku pegi pantai. Pantai Minyak Beku diberi nama saudara saudari cikebom cikebom. penah main tak mase zaman hingusan korang dulu? haha. gi malam-malam memang nampak laut sekangkang kere jela en. haiyakk. pape ntah. tapi takpe. janji aku leh precious kan that moment ngan mak nyah Awais tu. hehe. 








gamba semua nak bajet macam american next top model. padehal pakai sweeter dengan track suit je pun... hak puihhh .. haha .. tercabut gigi palsu cik senah jual nasi lemak tengok gamba aku.. haha

kat henpon dia name aku : tucin ciketoing <3

kat henpon mahal lagi bergaya aku nama dia : ghimau ciketoing <3
|
|
motif ? tidak dapat dikenal pasti -..-

sayang jangan kau persoalkan siapa dihatiku.. terukir dibulan tak mungkin hilang cintaku padamu ~ by yunain -,-" muntah hijau


aku happy kuasa duaploh bile dengan kau biri-biri :)

KAU GILE ! sebab tu aku sayang kau.. thanks kau hadiahkan kentut kau dekat aku dengan ikhlas.. haha


sedut sedut hingus bile nak balik aritu.. haha.. aku sangat bersyukur kehadrat Illahi dengan limpah dan kurniaNya Dia campakkan kau dalam hidup aku.. aku harap kau lah yang terakhir untuk aku.. dan aku harap dengan 'jarak' dapat menjaga kita.. lepasni kite kurang-kurangkan jumpe.. *macam lah selalu jumpe -,- haha .. mama kau kate kat kau kalau nak buat bini, jangan bawak keluar .. mama kau kate kat aku jadi barang dalam kotak lebih baik dari jadi barang yang bersepah-sepah.. 

insyaAllah aku akan cube jadi yang lebih baik lepas ni :) thanks sebab kau banyak nasihatkan aku.. mama kau pun same.. hehe.. sebab tu aku sayang kau :D gedik 5 saat 

confession : please jangan curik Awais aku. dia ni mak nyah. bahaya untuk kesihatan. please cari lelaki lain. aku sayang dia. kbyee <3



ENJOY READING . KBAII . ASSALAMUALAIKUM

No comments:

Post a Comment