new semester , new life , new AINRADZI

it's over ! CHECKMATE ! 
atotototo ~ cuti sem sudah habes meyh .. sekarang ainradzi dah jadi suniyo .. bukan suniyo dalam cite doraemon tu lah cik jah !! SENIOR !! nampak tak aku caps lock kan perkataan senior tu ? haaa .. maknenye aku dah dewasa .. hahaha .. baru masuk sem dua dah bajed gud gud je aku ni .. hiwhiw (gelakcomel)

korang nak tawu , this sem aku dapat roomate yang bafuck best seyhhhh .. perh wa cakap lu , otak dorang kalo repair pakai spanar hidup pon tak tentu elok lagi .. happy gile idop aku sekarang dengan dorang .. memang satu kepala .. cun melechon melechor tau dorang tu .. jeles i taw nyahhh ~ 

LADIES AND GENTLEMAN ,, LET ME INTRODUCE YOU ,, TO MY PARTY PEOPLE ,, YIEEEEHAAAAAA ~

penjenayah pertama : syark (bukan nama sebenar)
status : penghuni tumpang
kriteria : suke bercerita dengan penuh perasaan dan gaya .
amaran : jika beliau bercerita , sila jauhkan diri anda daripada dia . jika tidak , tangan beliau dimuka anda .

penjenayah kedua : fa (bukan nama sebenar)
status : penghuni tetap
kriteria : lontaran vokal yang mantap apabila ketawa .
amaran : sila pastikan katil , almari dan kerusi anda berada dalam keadaan yang paling kukuh kerana gelombang ketawa beliau adalah sebanyak 300 juta megawatt

penjenayah ketiga : ainsha (bukan nama sebenar)
status : penghuni tetap
kriteria : handphone sentiasa ditelinga
amaran : pastikan kredit beliau dalam kadar yang paling rendah . jika tidak , semua orang dia call .

penjenayah keempat : ainbee (bukan nama sebenar)
status : penghuni tumpang
kriteria : mood sering berubah-ubah
amaran : jangan bagi dia rasa dia cantik , kalau tidak dia suruh panggil dia FASHA SANDHA

-----> tiada dalam gambar<-----
penjenayah kelima : wani (bukan nama sebenar)
status : penghuni tetap
kriteria : kecil comel
amaran : jangan ingat dia kanak2 sesat di kompleks siswi blok A

|
|
|
V


ingat lagi nenek sekor nih ? hahaha .. aku , shark and EYZA nih still lagi bertiga .. buat pape pon bertiga .. dengan nenek kebayan ni pon korang kene jage-jage jugak nih .. takot sewel dia melekat kat korang .. boleh demam kepialu dibuatnya .. haha


pak aji sesat ni pulak senior aku .. motif aku tempek gamba dia kat sini ? haha .. just nak gitaw cik abang yang baik hati ni bagi buku masa dia sem dua dekat aku .. hahahahaha .. freeeeeeee !! sape tak suke wehh .. bukan nye murah buku2 kat uitm nih .. text book microeconomy je dah rm50 lebih .. subjek lain lagi .. mau ikat perut aku nak bayar duit buku aje .. sep baik lah abang ni bagi buku dia .. name dia afiq .. 

====> sem baru ni aku berazam nak belajar betol2 !! yeahhh ... (awal2 jeh semangat nih -,-) hehe .. 

so to budak-budak UITM semua !! jum pasang semangat baru !! campak mood honeymoon korang dalam mulut buaya tu cepatttt .. hehe .. 

IMISSYOU AHMAD AWAIS ANWAR BIN YAAKOB :')

ENJOY READING . KBAII . ASSALAMUALAIKUM

No comments:

Post a Comment