jaga-jaga !! anda diperhatikan !!


P.E.R.H.A.T.I.A.N !!! 
kepada siapa yang menyinggah dan lalu lalang kat belok den ni silo BERJAGO-JAGO.. ekau semuo dilarang membuat onar kat blog den ni ha.. den dah pasang cctv.. ekau nampak tak ? cctv ni beroperasi 24jam sehari/7hari seminggu/4minggu sebulan dan 12bulan setahun.. 

sesiapo yang datang blog den sambil korek hedong ko, sambil garu kotiak ko, sambil terkentut-kentut ko, semuo den nampak.. kalau ekau kutuk-kutuk den pun den dongar.. den rakam semuo.. haaa.. jago-jago yo.. dan sesiapa yang cuba curik gamba, curik isi tanpa credit, curik encik awais den sonyap-sonyap, curik curik dan curik,, anda semua akan didakwa dibawah akta 1005/0405 kerana merompak, meragut dan mencurik tanpa izin dan lesen yang sah.. pesalah akan dihukum cangkung katak selama 5 hari dan lari pengguin 5 padang.. INI AMARAN KERAS !!
 awais : jangan buat hal.. nanti cek muay thai hampa naaaa !!

haaaa.. tu tu tu,, ade orang kentut doploh das selama 5 harkat tuuu ~ ingat aku tak nampak.. wuuu ~




p/s --> mati keras sape yang percaya.. haha.. credit to lyssa comel for the tutorial :D hebak kan ? ce lah try.. konpem blog korang 'SELAMAT'.. pakwe2 and makwe2 korang takde la sakit jantung sebab risau korang blogging2 ni.. haha.. babai


ENJOY READING . KBAII . ASSALAMUALAIKUM

4 comments:

Ardini Izzati said...

Haha. Macam seronok je benda ni :)

Unknown said...

kepada sesiapa yang percaya walau untuk 0.0008 detik, maka tergolonglah dalam kelompok mamalia yang kurang sifat. hahahahah.

sipenguincomel said...

ardini : hahaha.. ape lagisyg,, cpt buat!! ikot tutorial dari lyssa :) ehehehe

sipenguincomel said...

romeo laut : hahaha.. tahu takpe.. bagus3

Post a Comment